Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar var det ja.

Jag drömmer om att vinna pengar så vardagen underlättas lite. Behöver inte vara många miljoner men tillräckligt så jag kan leva gott utan bekymmer och kan dela med mig till andra.


Och om jag vann mycket pengar kunde min andra dröm bli verklighet. Jag vill bygga ett nytt hus. Det kostar för mycket för att vi ska ha råd med det idag så en vinst hade ju hjälpt till.



Tänk att få bo så här. Rött med vita knutar. Underbart!!!

Sen vill jag väl så klart gifta mig nån gång också.



Jag drömmer om att leva utan bekymmer för pengar, tid för barnen, ett jobb man verkligen vill gå till varje dag.

 Just nu är alla mina drömmar och tankar om att min fina vän Linda ska bekämpa sina cancermonster och få leva många långa år tillsammans med sin familj. Men tiden rinner iväg för henne och den här julen blir antagligen hennes sista. Åh ingen ska behöva leva med den vetskapen. Det gör ont i hela mig.
Så för att kunna bidra lite till glädje för hennes fina pojkar tänker jag sätta in en slant till dom. Det får bli min julklapp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0