Dag 17 – Mitt favoritminne

Jag har många minnen som ligger mig varmt om hjärtat

Ett minne jag bär med mig som alltid gör mig glad är sommarlovet  i sjuan.

Vi var ett stor gäng som träffades varje dag. Vi åkte moppe, kollade på film som vi lämnade tillbaka och sa att den funkade inte så vi fick en ny gratis. :-D
Vi tältade och drack "saft". Jag var olyckligt kär men det gjorde inte så mycket för vi var kompisar ändå.
En sån sammanhållning och så roligt som vi hade gör mig glad när jag tänker på det.

Sen att jag började med annat skit den sommaren det glömmer vi. :-D


Kommentarer
Postat av: Carita

Den sommaren kommer man alltid att minnas ;-)

2010-12-16 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0