Dag 19 – Detta ångrar jag

  Jag kan ibland ångra att jag inte gjorde mer saker innan barnen kom. Typ reste och gjorde små äventyr.
Fast å andra sidan har jag alltid längtat efter barn och ville inte vänta med det heller.

Jag ångrar att jag kastade bort 2 år i gymnasiet med en kille som var behandlade mig illa, gjorde att jag inte kan slappna av när jag är med folk som dricker och blir fulla. Men är man tillräckligt nedtryckt så orkar man inte göra slut men han gjorde mig tjänsten att hitta en annan några dagar innan studenten.

Jag ångrar mig och får dåligt samvete ibland när jag får utbrott på mina barn. Finns det något som kan göra en galen är det väl ens barn och jag vet att jag inte är ensam att få utbrott på sina barn. Men man känner sig som en så dålig mamma som inte kan svälja ilskan och låtsas som man inte blir irriterad.

Elin har haft en lång period då hon blir så tjurig så fort hon inte får som hon vill. Och Edvin har börjat få utbrott när han inte vill och lägger sig ner och skriker. Jätteroligt i mataffären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0