Dag 22 – Det här upprör mig

Jag blir vansinnigt upprörd  när någon blir orättvist behandlad och jag inte kan göra något åt saken eller att det inte hjälper att man försöker.

Jag blir upprörd när man inte följer regler och saker man bestämt så det drabbar någon annan negativt.

När någon bara tänker på sig själv och skiter i hur andra drabbas blir jag så arg. För egoistiska personer är det värsta jag vet.

Jag blir upprörd, ledsen och arg när jag tänker på Linda och hennes kamp mot dessa hemska cancermonster.
Nu har de spridit sig till hjärnan också och chanserna minskar ju tyvärr hela tiden.
Svåra smärtor hela tiden trots mycket smärtstillande och ändå orkar hon hålla bloggen uppdaterad så att vi får veta hur hon mår.

Hon har höjt målet i sin insamling till 100 000 och nu fattas det drygt 4000 dit. Jag tänker alla fall bidra med en slant och hoppas att många fler gör detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0