Äntligen vår!!

I dag var det då dags att få upp oss alla tre och Elin till dagis. Hade ställt klockan på halv sju för att hinna gör amig själv färdigt innan Edvin ville ha mat. Eller hur!!! Han vaknade väl samtidigt och ville ha mat. Så det blev att få i honom mat sen klä på sig själv. Tack och lov kom Elin upp själv så jag slapp väcka henne. Övertala henne att äta lite frukost innan jag och Edvin fick byta kläder efter lite hicka och mat i retur.

Hade faktiskt 10 minuter tillgodo. Så det gick riktigt bra. Edvin somnade i vagnen och sov sen tills vi hämtade Elin igen. Elins fröknar hon hade på småbarn kom springande när vi kom. Helena blev alldeles chockad över att de är så lika.
Sen gick vi till lekplatsen och fikade. Elin med smörgår och Edvin med sin mat.

Hemma blåste vi såpbubblor tills Elin tappade flaskan i marken. Edvin låg och kikade och sov i omgångar.
När Daniel kom hem satte vi oss på baksidan. Elin sprang omkring och kastade en boll. Vilken energi hon har.



Idag med det fina vädret kan man inte annat än att må riktigt bra faktiskt.
Tack för era kommentarer. Känns skönt att veta att det finns några som står ut med mitt sällskap. :-D

Imån är det Årsmöte för Handels Fackförening. Jag är nominerad att gå med i styrelsen. Ska bli kul att se om jag blir invald. Det är riktigt roligt med fackligt arbete. Efter mötet är det Borås Revyn. Så imån kväll får Daniel ta barnen själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0