Djurparken

Imorse vaknade Edvin klockan kvart över sex. Hyfsat okej tid att gå upp ändå. Han brukar inte vilja somna om. Halv sju kommer så klart Elin upp också. Ger Edvin mat och sätter Elin framför Nickelodeon. Dora är kul tycker Elin.

Sen somnar han om så jag lägger han i sängen vid strax innan åtta.. La mig i min säng för att slumra lite. Men oj vad jag somnade stundtals. Elin kom några gånger men halv tio gick vi upp då Edvin vaknade igen. Härligt att få dra sig så. Längtar tills man får sova en hel natt igen.

Vi åkte till djurparken vid lunchtid. Och vi var inte ensamma kan jag säga. :-D
Så härligt väder. Helt underbart.

Fick se Lodjur som lekte med en groda. Och grodan skrek dödsskrik!!! Trodde inte att en groda kunde låta så.

Dagen i bilder

 Herr Gris

 Lodjur med groda i munnen

 Elin på sin häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0