Facket!

Jaha så var man invald i Förbundsstyrelsen i Handels avd 12.
Roligt att få någon att engagera sig i när man går hemma. Fackklubben på jobbet försvann ju när jag gick hem. Orkar inte bry mig när jag går hemma.

Har vart på stan idag och träffat Karin och Eliva. Elin och Eliva är lika gamla och blir vilda när de träffas. Så de fick busa av sig i bollhavet. Sprang på mormor också. Sen lite shopping så klart. Elin fick tre så fina toppar på Lindex.


Så söta så.

Lämnade av Elin och Edvin till Daniel sa han fick ta med dom hem.
Lite mer shopping på Lindex. 25 % rabatt på hela köpte. Så jag passade på att köpa lite kläder till Edvin i större stolek. Han växer ju så fort. 

Årsmötet klarades av på knappt en timme sen var det Borås Revyn. Så rolig den var!! Missade tyvärr slutet för min buss gick men så skönt att få skratta lite.

Edvin hade hållt pappa sysselsatt och skrikit en timme. Förstår inte riktigt varför han helt plötsligt blir sån efter maten. Han kan vara lugn och glad hela dan sen på kvällen skriker han en stund efter maten.

Imån är det dags för BVC igen. Och jag ska gå förbi Tempo och köpa en Andel. Grämer mig att vi inte köpte en förra veckan. 157 tusen hade suttit fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0