Fullt upp

jag som alltid klagat över att jag inte har något att göra får nog håll tyst. Har fullt upp varje dag.
Denna veckan är varje dag bokat för något. Nästa vecka är bara två dagar ledig tror jag.
Har börjat mammagrupp också så det är en orsak.

Idag har jag vart på Handels hela dan på första styrelsemötet. Jätteintressant var det. Edvin skötte sig så bra så. Blev lite gnällig ett tag men bara att gå omkring lite så löste det sig- Var rejält trött bara  då min kära son tyckte att idag vaknar jag halv fem och vill nog äta lite då. Dumt blev det eftersom min klocka ringde halv sex. Så idag har vi vart uppe sen halv fem. Är lite trött nu så snart blir det sängen.

Imån är det mammagrupp. Kul att träffa några andra mammor. En till från Svaneholm var det. Det är kul att man får gå även vid andra barnet. På vissa ställen får man visst inte det.

Trodde att det var igår så jag var där klockan tio. Hade tid två också med Edvin så vi åkte in till stan en sväng och klippte Elin. Hon var så duktig och satt själv på stolen.



Så fin blev Elin. Skönt med lite kortare hår. Hon vill ju aldrig ha det i tofs eller spänne i.

Edvin vägde 5190 och 58,5 lång. Redig kille. Då hade han förvisso ätit en halvtimme innan men ändå. Behöver nog inte oroa mig att han inte äter ordentligt. :-D

 Edvin somnade så gott jämte min gossevovve.

 Elin i sin nya klänning som hon valde själv.,

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så fina de är båda 2. Förstår att du är trött om ni fick gå upp så tidigt.

2009-04-21 @ 22:49:20
URL: http://frurissanen.blogg.sen
Postat av: Jessica

Vad ovanligt att se Elin i kläning, jätte fin!

2009-04-22 @ 10:37:04
Postat av: karin

Nej men åh, en sån fin klänning!



En liten tjej kom fram till mig på dagis igår och frågade varför Eliva alltid bara har på sig byxor. Jag måste kanske oxå "tjejja" till henne lite mer.

2009-04-22 @ 10:49:29
URL: http://kjeckit.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Så söta de är! Elin är så himla lik dig över munnen, det går inte att ta miste på vem som är mamman :-)



Vad kul att du får gå i mammagrupp med "tvåan" också, det får vi inte i Stockholm (eller här i Hammarby Sjöstad i alla fall där det är barntätast i hela Europa...).



Kram och hälsa familjen!

2009-04-22 @ 14:33:36
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg

2009-04-23 @ 08:28:34
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0