Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Åsa

Den går ut på att besvara frågorna, utmana fyra stycken samt lämna en komentar hos dom och  tala om att dom blivit utmanade och berätta för den som utmanat dig att du gjort utmaningen ..

Vilken mat äter du ofta?
Pasta och grillat.

När du är på kalas, är du den som sitter eller som hjälper till att duka av?
Jag erbjuder mig att hjälpa till men säger de nej så sitter jag.

Vart sitter du helst när du bloggar?
Vi har ju datorn i källaren så där sitter jag. Men helst skulle jag sitta i min trädgård vid mitt nybyggda hus och se mina barn springa och leka.

Köper du trisslotter ofta?
Det händer väl då och då

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Rhodos och Kreta. Jag älskar Grekland

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Blir mest Kanal 5 och trean

Jag utmanar
Karin
Jessica

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Ny tävling på min blogg!

två stycken vinner varsitt presentkort hos Vincent shoe store (värda 500 kr styck)

Tävla gärna!!

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

2009-04-24 @ 12:57:30
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0