Mässa och Grillmiddag på altan

Idag var det Hem och Trädgårdsmässa på Åhaga i Borås. Fanns väl en del roligt men jag skulle ju inte gåt dit om jag inte fick biljetter. Så roligt var det inte. En del fina inredningssaker men de passar inte i mitt hus.

Sen blev det Burger King innan vi åkte till familjen Berglund för fika.

Edvin höll sig vaken hela morgonen nästan. Somnade i vagnen när vi kom till mässan vid tolv och sov till fyra. Då fick han mat och var sen vaken till halv åtta. Gick en promenad så han sov kanske enhalvtimme bara.
Så fick han mat och skulle sova men han fick ett sånt utbrott och bara skrek. Sen somnade han halv åtta ungefär. Så han borde sova till tolv gissar jag.

Så vi har nog kommit på varför han får sina utbrott och bara skriker.
Han är övertrött helt enkelt. Han har svårt att slappna av och tillåta sig att somna. Han är så nyfiken och vill vara upp så han kommer inte till ro. Riktigt vad vi ska göra åt det vet jag inte. Men ska försöka lägga honom efter maten vid sju-åtta tiden varje kväll. Även om han har stora ögon och verkar jättepigg. I förrgår somnade han ändå efter en liten stund.

Hoppas att det blir bättre då. Tror inte att många barn i hans ålder är vakna som han. Kan inte vara normalt att en 4 veckor är vaken ibland över 3 timmar.

Imån blir det tipspromenad som vanligt. Sen åker daniel och mekar buss så vi får underhålla oss själva. Så det blir väl något pyssel.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

VAD SKALL NI GÖRA PÅ MÅNDAG, DAGIS ELLER ??? FUNDERA PÅ ATT ÅKA TILL LEKBORGEN MED RONJA! KRAM

2009-04-05 @ 14:34:06
Postat av: Carita

Jo då, här var det en kille som aldrig sov mer än en timma i sträck och var vaken nästan jämt som spädbarn. Jag vet vad du menar med allt som lille Edvin pysslar med.

2009-04-05 @ 19:25:10
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0