Regn Regn Regn

Visst behövs det regn men det är ju sällan roligt. Men nu kommer det bli så grönt och fint när solen kommer igen. Redan imån hoppas jag.

Idag när jag hämtade Elin hade hon inte sin regnjacka på sig. Bara regnbyxorna. och inga vantar. Man blir ju så trött. Inte första gången det händer. Hann inte säga till personalen heller då de satt i möte. Tur att hon hade sin regnjacka där annars hade hon fått åka till bvc i blöt och smutsig jacka.

Edvin väger nu 4755 och är 57 lång. Stor kille som redan börjar växa ur storlek 56. Inte alls van vid det. Elin hade sin storlekar jättelänge. Hon var ungefär 2 månader när hon var som Edvin är nu.


Som om inte det var nog så höll inte regnskyddet till vagnen tätt. Så det var bara att åka in till stan och köpa ett nytt. Kollade på vagnar och skötväskor. Så sugen man blir jämt. Min vagn känns så klumpig nu när man vant sig vid en Brio Race. Har man ståbrädan på kan man inte gå bakom utan får gå jämte istället. Och vagnen drar åt höger så  man får gå och styra emot.
Hoppas jag vinner massa pengar på lördag så jag kan köpa mig en ny. :-D

Nu ska jag kolla mina aktioner och se hur mycket pengar jag får in.

Kommentarer
Postat av: erika

Hej missa inte min påsktävling! LYCKA TILL :-D

2009-04-09 @ 20:54:29
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0