Sol Sol Sol

Vilket underbart väder

Idag har vi njutit i solen. Fikade med några mammor jag träffat på Familjeliv. Vi hade det så mysigt i solen medans våra små barn sov och de stora lekte på lekplatsen. Elin har blivit snorig och förkyld men hon lekte i full fart ändå.

Sen gick jag på stan och letade efter sommarjacka till Elin. Till slut hittade jag en rutig fräck jacka på H&M. Hon blev så fin så. Tygskor och strumpor blev det också. HIttade massa fina sommar och vår kläder till Elin och till mig. Men plånboken för tunn för det.

Jag hatar verkligen bristen på pengar. Det är så jobbigt att varje månad känna att man har ont om pengar. Undra om man nån gång får känna sig rik.

Är så nöjd med Elin klippning. Har verkligen hittat hennes frisyr. Hon blev så fin i den.

Imån ska vi till Opel och drömma om vår bil. Nya Insigina Combi

 Så snygg!

Sen ska Daniel stå i Knallerian vid Johans bil. Den står där den här veckan. Och på kvällen åker han till Trollhättan. Så det blir en lugn lördag. Tror jag ska kolla på en film och äta popcorn.

Ska träffa min älskade mamma i stan imån. Tänk om alla hade en såna underbara föräldrar som jag har. De ställer alltid upp och finns där. Men fy så dålig man är på att visa hur mycket man älskar dom. Man får hoppas att de vet det ändå. Jag hoppas verkligen att jag får samma relation till mina barn när de blir stora.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja bristen på pengar är aldrig kul. Man blir ju inte direkt rik av att gå hemma med barn heller.

2009-04-25 @ 08:09:59
URL: http://frurissanen.blogg.sen
Postat av: Anonym

Våra föräldrar är verkligen världens bästa!



Du är världens bästa syster! Det borde finnas en Systerdag också så som det finns mors dag och fars dag. Du är bäst!

2009-04-25 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0