Trots!

Vilken härlig period Elin är inne i. Hon skriker JAG VILL INTE!!!! till det mesta. Vägrar äta utan man får lura henne att vilja äta. Så det är lite högljutt ibland. Läst en bra grej i en tidning en gång att när de skriker så säger man att det gör man på sitt rum.
Och det funkar faktiskt. När hon skriker säger jag att då får hon gå till sitt rum om ska skrika för det är jobbigt för öronen. Och då slutar hon oftast. Skönt att något funkar alla fall.

Idag tog Elin sovmorgon och sov till tio över nio. Synd att man själv inte kunde sova så länge. Jag fick sitta framför datorn och mysa med Edvin istället, Är lite mysigt ibland på morgonen när det bara är han och jag vakna.

Sen åkte vi in till stan och Babyproffsen för att smörja hjulen som knarrar. Blev sugen på ny vagn men gud så dyra de är. Nästan tur att man inte har pengar till det nu.
Sen blev det stan och McDonken till lunch. Edvin sov så gott i sin vagn så jag fick väcka honom så han åt och piggnade till lite lagom till vi gick till Åhlens för att ta kort på honom. Stjärnfoto står där denna veckan och de brukar ta fina kort. Han var så söt när han satt där på fällen. Så det blev nog fina kort.

Sen gick vi bort till Daniels jobb och gick förbi en utförsäljning av kläder. Fina barnkläder och vuxenkläder skitbilligt. Så klart när man inte hade kontanter på sig.

Nu är det snart Andra Avenyn. Brukar inte missa något avsnitt faktiskt. Bor tydligen en som är med där i Svaneholm. Har inte lyckats se vem det är än.

Imån är det mammagrupp igen. Kul att träffas igen redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0