Djurparken

Ännu en dag med sol och fint väder. Härligt,

För att hitta på något roligt åkte vi till Djurparken idag. Gissade att vi inte skulle vara ensamma men JÖSSES vad bilar det var. Det stod bilar överallt.
Men det var bara kö knappt en minut så det var helt okej. Vi var där vid två tiden så det var nog ganska lagom för de som kom tidigt var på väg ut då.

Det är ju tur att parken är så stor så man märker inte så mycket att det är mycket folk. Vi såg när sälarna fick mat. Elin tyckte det var jättekul när de klappade händerna.

Elin är ju så duktig och har nästan slutat med blöja nu. Så nu är det slut med att vara blyg. Det får gå att kissa på de flesta ställen. Nedanför Svanncafet är det stenar och några bänkar. Jag satt vid bänken och gav Edvin mat och Elin sprang omkring. Rätt som det var stod hon utan trosor och skor och kissade. Bara drog upp tröjan.

Hon har lite svårt att kissa när vi håller henne än bara. Det är lite dumt. Men det kommer väl.

Igår hade mamma med sig två Barbiedockor  med lite kläder till Elin som jag har haft. Och en häst som hör till. Elin blev överlycklig. Så kom hon igår kväll och ville att jag skulle hjälpa henne att ta av Barbie tröjan.
Titta hon har tuttar säger Elin när tröjan är av. Tur att hon är observant. :-D

 Hjälp Grisen kommer!!!

Jag förstår ju varför folk vill ha minigrisar. Så söta!! Fanns ett helt gäng.


Elin slog sig lite i handen så hon fick ett plåster. Sen kunde hon ju inte använda handen. Påminner något om en viss morbror........

Elin tyckte det luktade illa vid vildhundarna.

Inatt kommer min älskling hem.
Visst är det skönt att vara borta från varandra ibland men det är alltid lika skönt när han kommer hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0