Första Tanden!!!

Edvin har sovit som en tok de senaste två nätterna. Båda nätterna har han vaknat vid fyra och inte somna om innan strax efter sex. Så fort jag tagit upp honom i famnen har han somnat om men börjar skrika när jag lagt ner honom i sängen igen.

Igår såg vi att första tanden börjat spricka igenom. Och idag var den nästan helt igenom. Så det första lilla riskornet finns där. Elin fick sin första tand när hon var nio månader så han är mycket tidigare än henne. 
Igår natt fick han alvedon och då somnade han om bättre.

På dan har han bara sovit små snuttar så ikväll var han trött. Hoppas att han sover bra inatt för jag ska köra dubbellektion imån bitti fem över åtta. Är ju bra om jag inte håller på att somna när jag ska göra vänstersväng. 

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska testa att boka tid för uppkörning och teorin själv. Jag vet ju att jag kör bra men behöver lite mer vana. jag gör lite missar ibland som jag säkert skulle bli kuggad på. Men ser jag bara till att köra mer med Daniel skulle det säkert sitta bättre. Jag har min sista inbokade lektion imån sen har jag ingen mer. Då måste jag köpa till fler om jag ska köra. 28 sep har jag riskettan och på tisdag halkkörningen. 
Så jag har ju fram till 28 på mig att verkligen köra hemma. 

Skulle behöva fler timmar på dygnet bara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0