Fotobok

En gammal klasskompis till mig har en blogg jag följer.,

Hon tar så fina kort och nu hade hon gjort en fotobok,

Så jag blev så inspirerad så jag  tänkte att istället för att framkalla kort som ändå blir liggande eller sitter i ett stort album du aldrig öppnar så tänkte jag göra en fotobok varje år.
Först tänkter jag göra en med Elins första år.

Satt härrom dan och kollade på kort. Man har ju en del. Och vilka härliga skatt man får. Och när jag kollar på Elin när hon var liten och Edvin nu ser man på vissa kort hur otroligt lika de är.
Sen blir det en bok med Edvin första år. Sen blir det en bok med båda i.

En bra ide tycker jag.

http://www.fujifilm-fotobok.se/

Här kan du göra fina fotoböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0