Gräsänka igen.

Jah så var gubben på väg till Sundsvall. Lugnt och skönt i huset. Första kvällen brukar vara ganska skönt faktiskt att få vara själv. Sen börjar det bli tråkigt.
Tur att vi ska till Bollebygd imån.

På lördag kommer nästan hela kusingänget från Göteborg på middag. Fullt hus blir det. Synd att vi inte kan sitta ute bara. Så vi får klämma ihop oss.

PÅ lördag hoppas jag igen att jag och mamma ska tippa precis rätt hästar så vi vinner massa pengar. Är så trött på att aldrig ha pengar över. Alltid behöva tänka. Har jag råd med det här? Hur ska vi ha råd att köpa det??
Vi ska till länsförsäkringar Bank på tisdag och kolla lite bara vilken skillnad det skulle göra att byta huslånen dit. Enligt hemsidan skulle det göra 900 i månaden. Rätt goa pengar just nu. Så vi får väl se hur det går.

Tur att man kan njuta av sina barn gratis (eller nästan alla fall)

Elin fick ett kul infall när hon skulle sova idag. Hörde en duns från hennes rum. Då har hon fått tag på nagelsaxen och tagit ner två tavlor från hennes vägg med kort på henne och suttit i sängen och klippt i korten. GRRRRRRR
Hon förstod att det var fel för hon gömde sig ner i kudden när jag kom in. UNGE!!

Nu är det disken kvar sen sängen och läsa min Danielle Steel bok. Har alla böcker av henne.

 Så här fint väder har vi haft idag. Åskan gick så rutorna skallrade. har kommit en hel del regn också. Vi satt på altanen och åt middag och lyssnade på regnet och åskan. Riktigt mysigt.

 Det ska börjas i tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0