Mer sol och bad!

Idag var det ännu varmare än igår och jag trodde ett tag att jag skulle rinna bort.

Trodde att det skulle bli en seg dag idag men Jess räddade min dag. Vid elva kom hon med sina busungar så Elin och Ronja kunde bada och busa. Vincent satt och plaskade i en liten pool. Efter att Edvin och Vincent fått lunch gick vi ner till sjön för att bada.
Men jäklar så kallt det var i vattnet. Jag kom inte i längre än till magen.

Edvin blev överlycklig för sin gåstol jag köpt av Jess som hon hade med sig idag. Han älskade att sitta i den.

 Jag gissar att det snart kommer vara full fart framåt. Han lyckades redan ta sig sakta fram.

När de hade åkt ville Elin titta på en film så hon fick göra det och ta det lite lugnt. Så jag satte på Rorri och gick ut och satt med Edvin i strandtältet. Efter en stund gick vi in och då var det någon som hade somnat i fåtöljen,

 Somnar hon till Rorri då är hon trött!

Sen blev det snabbmat till kvällsmat. Köttbullar och pulvermos, Tur att det finns ibland. Edvin fick sin första flaska med bara vällning. Så nu får vi se hur han sover inatt. Bra hoppas jag.

Imån är det kalas hos Farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0