SOL SOL SOL SOL

Puh så varmt det är men man ska väl inte klaga. Hellre rinner jag bort av svett än av regn. :-D

Edvin har nu fått vällning i två dagar. Jag har blandat hälften hälften först. Idag fick han lite mer välling. Igår vaknade han tjugo i sju och var hungrig. Idag ungefär samma tid. När han vaknar vid fyra fem tiden går det nu att få honom att somna om. Så jag hoppas att imån när han bara får vällning att han inte ska vakna innan sex alla fall.

Och idag har han ätit sin första hela lilla burk med mat. Han gapar som en fågelholk efter mat när han äter. Så skönt att det funkar.

Idag var vi en snabbis i stan och fixa ett ärende och åt lunch på Mcdonalds. Sen hade jag körlektion. Nu ska jag börja med landsväg. Och ska boka tid för halkkörning. Så nu går det frammåt. Men de lektioner jag fick i mitt paket jag köpte veckar inte räcka och jag har inte så mycket pengar kvar. Så jag hoppas att det löser dig.
Alternativt får jag prova att köra upp som privatist. Nackdelen med det är att jag inte får köra körskolansbil då tror jag.
Men det får ordna sig.

Imån blir det hemma och bada. Kanske en tur ner till sjön.

 Jag tror att Elin är lik sin pappa. Hoppas hon får samma pigment alla fall. Och inte mitt grisskära

 Edvin är nog mer lik mig. Eller??

 Edvin när han blir exalterad.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att båda barnen är väldigt lika varandra... och så är de nog mest lika dig tror jag! :-) Fast Elin är nog rätt lik sin pappa över ögonen.

2009-08-08 @ 11:09:04
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0