Födelsedag, kalas

Vilken flitig liten myra jag känner mig som!

I söndags var det äntligen dags för min lilla stumpa att fylla år. Fattat att det redan är 4 år sen man låg på BB och myste. Hon fick öppna sina paket i vår säng men jag fick inte sjunga. Det lät väl för illa. :-D

Hon fick en gitarr som hon blev så glad över, ritset att ha i bilen, barbapappa bok, ritblock, Rorrifilm och en käpphäst. Eller häst på pinne som hon säger. :-D

 Läser nya boken med Barbapappa


 En egen häst på pinne

 Sveriges nästa Idol! Hon visste previs hur hon skulle hålla och det låter faktiskt riktigt bra ibland när hon spelar.

Sen var det dags för kalas på Lekborgen i Borås. Hon har tjatat och längtat efter det hela veckan så hon var ju uppe i tusen varv när kalaset började. Hon hade bjudit tre kompisar från dagis och Ronja och Eliva. Och det kändes precis lagom med 5 stycken. Och de lekte riktigt bra faktiskt. De fick korv och glass och se lekte de igen.

Så det var trötta och svettiga barn som verkade riktigt nöjda när kalaset var slut. Och Elin var så nöjd med sina presenter. Hon leker med sin kassaapparat hon fick. Eller kassapirat säger hon. :-D
Och hunden i bur går hon omkring med.

 Busar i bollhavet

 Fort går det!!!

 Full fart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0