Idol nästa!

http://svtplay.se/v/1729155/lilla_melodifestivalen/rebecca_-_skaffa_en_annan_tjej

Elin går hemma och sjunger i sin mikrofon " se på mig jag vill ha dig" högt och med sån inlevelse så man blir rörd. Sen sjunger hon "skaffa en annan tjej". Vi undrade så vart hon hört det. På Bolibompa sa hon då. Nu hittade jag låten. Vi får inte titta på henne när hon sjunger men så högt som hon sjunger hörs det över hela huset.
Kan göra vem som helst glad.

Ikväll är jag gräsänka. Daniel är på glöggfest med bilklubben och var så nöjd över att jag kunde köra honom dit. :-D
Det blev en film med glass och massa chockladsås till. Ibland är det skönt att vara själv men inte för ofta. Mamma var också själv idag. Så tråkigt att man inte bara snabbt kan åka till varandra när man är själv. Pappa jobbar helger och sitter ofta vid datorn så min goa mamma sitter ju själv alldeles för ofta. När jag har egen bil och Daniel är hemma så kan jag ju åka dit så slipper hon sitta ensam.

Man har ju en vision att när barnen är utflyttade så kan man umgås igen på tu man hand utan barn som kan komma och störa. Men jobb och datorer tar tid det också så man får nog vänta tills man blir pensionär och har allt tid i världen. Fast man hör många pensionärer som säger att de är så stressade. Fattar inte varför. Och de måste ju så klart gå till banken och posten precis under lunchtiden för jobbande folk.


Jag hade hoppats vinna drömvinsten på lotto idag så jag kunde köpa ett hus i Bollebygd. Daniel är inte så sugen på att flytta dit men lockar jag med STORT garage och massa roliga bilar hade det nog gått bra ändå.
Då hade jag umgåtts med min älskade mamma så ofta jag kunnat. och Elin hoch Edvin hade vart överlyckliga att få träffa dom ofta också. Tänk att få hjälp med att hämta från dagis och barnvakt på kvällen.

Så drömmen lever vidare om att bli rik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0