Så var det december

Jaha så har vi gått ini december och julen närmar sig med stormsteg. Inte mig emot för jag älskar julen.

Idag är det ju äntligen lite kallt istället för allt regnande men jag vill ha SNÖ!!! Så man kan gå ut och åka pulka. Men det kommer väl det också. Det här klimathotet de pratar om gör väl att vi får snö i mars.

I söndags var det kalas och Elin var så nöjd med sina presenter. Hon fick två spel, pussel, lite kläder, hästar och små hinder till. En bok om flygplatsen av fredde så hon vet hur han jobbar.

Fast de glömde att visa hur man kollar på tv och har en dator framför sig. ;-)

Maten gick åt som smör och det tar jag som en komplimang att det smakade bra. Tacopaj och Quiche Lorreine paj blev det. Gott var det. Och sen Grodtårta. Så alla var nog mätta och belåtna.

På söndag är det dags för barnkalas och det är så skönt att inte ha det här hemma känner jag.

Idag blev det en träff i stan med jess och de goa barnen Ronja och Vinnie. Lite mat och fika är ju aldrig fel.

Imån blir det en tur till Coop och handla lite smått. Kanske drömma och kolla på ny bil också. För jag vill ha en EGEN BIL!!!!! Är jobbigt att kunna köra nu men inte ha någon bil utan måste ta bussen för att ta bilen. Känns tokigt.

 sötisar!

 Spel och pussel

 Tur att man kan sitta i vardagsrummet när köket är för litet


 Elin tyckte tårtan var rolig

Kommentarer
Postat av: // K :-)

det var en rolig tårta, vart har du beställt den? Eller är du så OTROLIGT duktig på att baka - oxå??



Verkar som er sessa haft ett alldeles alldeles fantastiskt kalas!



kramar

2009-12-02 @ 00:00:03
URL: http://kschokladask.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad söta de är, dina små. Och vad lika varandra de är.

2009-12-02 @ 07:05:17
URL: http://frurissanen.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Så mysigt och kul med kalas, tårtan såg verkligen rolig ut :)



Jättesöta bilder!



Jag tänkte tipsa dig om en rolig tävling jag har nu, massor av fin barnrumsinredning :)



Jag önskar dig en härlig kväll!

2009-12-03 @ 19:59:34
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0