Bollhavet

idag blev det ett besök till lekborgen så att Elin fick leka av sig lite i bollhavet. Så klart ramlade hon och slog sig lite så det var inte så roligt hela tiden. Men lite kul var det nog.
Sen blev det lunch på Sibylla och ikväll pizza. Nyttiga dan!

Kul att springa på Åsa på lekborgen och sen Annah på Storknallen. Jag som aldrig brukar träffa nån jag känner när jag är på stan.

Vilden i magen har levt rövare idag också. Han trycker sig ner så det ibland gör riktigt ont. Molande värk och sammandragningar idag också. Hoppas det gör någon nytta bara. För i helgen hade jag ju tänkt få ut han.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har utmanat dig. Kika i min blogg

2009-02-21 @ 15:47:45
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0