Busiga Unge

Har gått hela eftermiddan och haft sammandragningar som vart riktigt jobbiga mellanåt. Trodde det var på gång ett tag. Så jag tog en kopp hallonbladste. Då blev det lugnare så klart.

Men det kommer och går lite nu igen. Känner mig matt i kroppen. Man kan tydligen göra det innan det drar igång. Så jag håller tummarna att det drar igång imorgon. Har sagt att fredag eftermiddag vore perfekt.

Är ju inte van att vänta så här. Elin kom 11 dagar tidigare så då blev man mest förvånad att det var gång. Nu känner man efter varje dag. Usch! Tur att man inte ska genomlida det här en gång till.


Är ju ny på det här. Hur gör man för att länka till andra bloggar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han får allt vänta tills jag får sova lite grann. Sen har han några dagar på sig innan han tittar ut.

2009-02-19 @ 22:09:22
Postat av: karin

Du ska ha inställningar någonståns för din blogg. Leta runt där efter länkar.

2009-02-20 @ 09:58:26
URL: http://kjeckit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0