Dagen D

Så var Dagen D här och ingen bebis i sikte.

Har vart i stan idag och aktiverat Elin i bollhavet med Eliva. Är så kul att se hur de leker med varandra trots att de ibland inte träffas så ofta.

Har som vanligt en massa förvärkar på kvällen. Lite mer styrka i dom nu faktiskt men känns ändå inte riktigt som riktiga värkar. Känner för lite i höften och i ryggen. Men sitter och tar tiden mellan dom ändå för att kolla lite. Man hoppas ju ändå.

Har sagt att Fettisdan vore kul att få barn på. Får se om han lyssnar på det. Annars ska jag till BM imån och be henne kolla om något är på gång och om hon gör en hinnsvepning. För innan helgen vill jag att han ska vara ute.

Fyller ju 30 nästa onsdag så jag vill gärna att det är några dagar mellan. Inte på samma dag helst! Vore ju kul om han fick en egen dag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du också har börjat blogga. Det gör jag också! ;-)



Håller tummarna för att bebisen snart tittar ut!

2009-02-23 @ 22:25:02
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Åsa

Han kanske vill vänta till våren med lite värme först innan han kommer ut... men det får vi väl verkligen inte hoppas. =)

2009-02-24 @ 08:03:58
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0