Falskt alarm

Igår kväll hade jag så mycket ilningar och värkar att jag ville åka in för att se om det var något på gång.

Vi åkte in vid halv elva när min pappa kommit för att passa Elin. Blev undersökt med en gång. Öppen för fingret och 2 cm kvar av tappen. Så på gång alltså. Fick sitta med CTG en halv timme och hade då ganska regelbundna värkar som inte var så jättekraftiga.

Jättegullig BM som frågade om vi ville åka hem för hon trodde att vi sov bättre hemma. Vi fick gärna stanna kvar men hon trodde att det var lugnare för oss hemma. Så vi åkte hem vid tolv. Tog ett bad i över en timme. Var riktigt skönt.
Fick några riktiga värkar då men sen försvann dom. La en varm riskudde på magen och somnade några timmar.

Har under dagen känt lite molande hela tiden. Och väldigt oregelbundna värkar.
Så jag lever på hopper att det ska dra igång ikväll igen och då på riktigt. Är så jobbigt att ha dessa värkar eller förvärkar vad det nu är hela tiden. Vill hellre ha riktigt ont!

Imån är det min namnsdag så kanske en fin namnsdagspresent.

Kommentarer
Postat av: Malin

de är ju på G i alla fall.. går nog riktigt fort när det väl sätter igång istället!! tror det kan hända nått ikväll/natt .-) lycka till! kram

2009-02-27 @ 18:43:00
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0