Fettisdagen

Idag är det Fettisdagen eller Semledan om man kallar den så.

Har sagt från början att det vore kul om han tittade ut idag. Elin är född på Finlands Självständighetsdag. :-)
Och då får han och en sen dag som är lite mer speciell.

Men mina onda förvärkar igår kväll försvann när jag la mig i sängen. Men jag hoppas ju att det är ett tecken på att det är på gång. Har lite ondare i höften idag också. Imån är ingen bra dag för då får morfar åka från jobbet och hämta Elin. Morbror jobbar. Så bara därför vill han väl ut imån. Göra det lite svårt för oss.

Elin är så gullig när hon kommer till dagis. Det första hon letar efter är Oliver. Hennes älskling som hon säger. Så när hon såg honom. " Hej då mamma". Då kunde jag gå. Ja hon är för go den lilla ungen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jamen det var ju så det började för mig också. Hade onda förvärkar som kom och gick i ett par dagar och sen var det bara igång. Han kommer nog snart ska du se.

2009-02-24 @ 13:32:49
URL: http://frurissanen.blogg.se/
Postat av: Morbror

du får se till att klämma ut honom på onsdag kväll. Det passar nog bäst. Eller torsdag. Fast helst fredag. Eller varför inte nästa tisdag som jag sagt hela tiden? ;)

2009-02-24 @ 23:13:18
Postat av: Malin

kul att du har en blogg du med.. asså han är inte ute ännu, typiskt killar!! hihi gick ju med längre med Kevin.. Hade som dig förvärkar i några dagar innan som kom o gick så visste inte riktigt att det var på allvar när det väl var det!! lycka till!!

2009-02-25 @ 08:40:15
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0