Jag blir galen!

Fick sova gott inatt men vaknade inte av en värk utan Elin som ropade. Nästan lika roligt.

Magen har vart coollugn hela dan. Fattar inte hur det bara kan försvinna så där. Blir lite nervös att det bara ska smälla till och gå jättefort sen. Det datum jag får fram på nätet och fick av BM är den 22 men UL sa den 27. Så om jag går på den 22 är jag ju redan en vecka över snart.

Ska till BM på onsdag om han inte är ute då. Då tänkte jag kräva en hinnsvepning och hoppas det sätter fart. För nu är jag så trött  på det här. Även om det är lugnt i magen molar det nästan hela tiden neråt. Och han trycker ju på urinblåsan så man tror han ska komma ut där ibland. Och det gör ONT!!!

Nu blir det ugnsbakad falukorv med potatismos. Och sen melodifestival. Klocka värkar till musik hade ju vart trevligt. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0