Så tråkigt väder

Kul när man vaknar och kollar ut och det regnar. Och 5 minuter senare så snöar det. Vart hänger den logiken ihop? Inte alls enligt mig.

Kvällen igår var lugn. Daniel hade världens huvudvärk när han kom hem så han stupade i säng några timmar för att slippa ett migränanfall. Magen var lugn tills han vaknade. Då fick jag några riktigt ordentliga förvärkar som sen försvann så klart. Börjar bli innerligt trött på dom där. Hoppas att de gör nytta när de kommer så det inte är helt förgäves.

Elin är på dagis idag. Så min dag blir lugn och skön. Kanske det som behövs.

Ikväll hoppas jag få ringa min bror och säga åt han att skynda sig hit och passa Elin. Jag är inget bra på att vänta längre. Jag som älskade att vara gravid hela tiden med ELin och hade inga större krämpor mer än foglossning. Och hon kom dessutom 11 dagar innan.
Så nu får man igen. Tur att det är sista gången. För sen blir det inga fler busungar.

Hoppas på utbetalning från Försäkringskassan idag också. De har fått för sig att kolla över min inkomst igen.  Havandeskapspenningen kunde de betala ut men inte föräldrardagarna. För jag behöver ju säkert inte de pengarna. Puckon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0