Seg Dag

Idag fick Elin vara hemma. Hon hade 38 grader feber igår kväll och 37.3 imorse så lika bra att hålla henne hemma då.
Men det är ingen lek att ha en vild 3 åring hemma när man inte orkar göra något.
Tack och lov för TV! :-D

Har putsat fönster idag. Har ju hört en del som fått igång det hela då. Fick mest ont i ryggen. Sen har vi duschat och då kändes det lite när jag tog varmt vatten på magen.

Så nu sitter jag och väntar på vad kvällens förvärkar ska leda till., Hade så ont i höften inatt och haft under eftermiddan. Trycker mot svanskotan också. Börjar molvärka lite i magen och neråt så vi får väl se.
Är så trött på att vänta nu. Vill ha ut min lille gosse nu innan han blir en stor gosse i magen.

Och framför allt. Se då att de såg rätt på Köns-Ul. Så det inte kommer ut en Edvina.

Så håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu jäklar ska du se att han kommer i natt. Jag har det på känn. ;)

2009-02-25 @ 19:32:37
URL: http://frurissanen.blogg.se/
Postat av: Morbror

Vill du att jag ska flytta en gång till så det skyndas på lite? Det gjorde ju susen när Elin skulle ut :)

2009-02-25 @ 20:02:17
Postat av: Mia

ja antingen var det flytten eller Ikea. Kanske skulle åka dit imån.



Jag hoppas du har rätt Åsa. Men mina förvärkar är som bortblåsta. :-(

2009-02-25 @ 20:12:00
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad roligt att du har börjat blogga :-)

Spännande, spännande... Undrar om lillkillen kommer innan veckan är slut???

Kram!

2009-02-25 @ 21:05:12
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0