Seg väntan

Idag har vi fördrivit tiden med att åka in till stan.

Datorn krånglar. När jag ska ladda in en bild  i ett mail eller här så blir jag nedkopplad från nätverket. Så jag ringde supporten. Är ju kass på datorer. Han trodde att det kunde vara modemet så vi fick låna ett nytt några dagar för att se om problemet ligger där.

Sen åt vi lunch på Jensens. Mums!

Hemma igen tog vi en promenad i solen och slängde skräp. Hade planer på att åka och lämna Elin hos mormor och morfar men har kännt så lite under eftermiddan så det kändes onödigt. Nu molar det mest. Kommer väl nån riktig sammandragning/värk ibland men inte alls som igår. Så inatt hoppas jag få sova gott och vakna av världens värk imån bitti.

Så vi får se vad som händer imån. Hade ju vart trevlig på min namnsdag. Eller på söndag då farbror fyller år. Eller så väntar den busen till mamma fyller år. Han vill väl dela den med mig. Gulleplutten. :-)

Kommentarer
Postat av: Johan

Söndag ja, det vore en bra dag...=) //Johan

2009-02-28 @ 07:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0