Bättre sent än aldrig

Fy så dålig jag är på att orka skriva på kvällarna.

I lördags var vi alla fall på Nordens Ark. Där finns lite annorluda djur än man ser i Borås tex. Vi fick se fjälluggla, Berguv, Amurtiger, Snöleopard, vargar och några till. Det var mycket att gå och Elin var jätteduktig. Edvin tyckte inte alls det var kul att sitta i vagnen trots att jag tagit sittdelen för att han skulle komma upp och se lite. Fick bära honom en bit.

När vi kände oss färdiga åkte vi in till Hunnebostrand för att äta mat. Vilket underbart ställe. Jag skulle lätt kunna bo i skärgården. Vi åt på ett nytt ställe som hette Olgas Veranda. Supertrevlig personal och en av de godaste pizzorna jag ätit.
Elin ville ha hamburgare så han var så snäll att han gick ner och fixade en. Gratis dessutom. Tur det eftersom hon bara åt upp halva. Envisa unge



Efter maten gick vi en sväng mot badplatsen. Elin valde så klart att göra sig av med maten med en gång så vi fick gå upp på en klippa och byta på henne. Jättekul att få klätta i berg tyckte Elin.
Efter glass var vi trötta och belåtna. Elin somnade efter bara några minuter och sov hela vägen hem. Edvin ville inte alls utan tyckte också det var bra att göra sig av med maten. Så det var bara att stanna vid vägen och byta på han.

Sen somnade han en liten stund bara tills vi kom till Bollebygd för återlämnaden av GPS och lite kaffe. Men sen somnade han innan vi var ute på motorvägen.

Söndagen var lugn. Daniel var i garaget och mekade hela dan så vi var hemma och tog det lugnt. Städade lite i köket och vardagsrummet. Tvättade tre maskiner tvätt.

Idag har vi också tagit det lugnt. Tvättat igen. Bytt body på kräkEdvin 6 gånger.

Imån ska jag klippa mig!! Äntligen!!! Tror jag ska göra något drastiskt.

Edvin ser alltid så rolig ut när man kommer in och han har sovit. Sträcker och håller på.

 Elin i sin nya fina sommarfrisyr. Kanske skulle klippa mig likadant.....

Det är ju dumt att ligga på täcket

Tänkte ta en fin bild på Edvin i soffan. Fick man för det!

Mina fina goa underbara barn. Tur att de ger så mycket kärlek att man står ut med Elins utbrott och envisa tjat.

Kommentarer
Postat av: jESSICA

GÖR NU NÅGOT NYTT OCH SPÄNNANDE MED HÅRET.

2009-07-07 @ 11:51:56
Postat av: Ida

Du har så fina barn!!

2009-07-07 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0