Borta bra men hemma bäst

Morfar och Fred åkte vid åtta till banan han skulle köra på. Vi skulle ansluta vid lunch. Så för att hittapå något åkte vi till Mariebergs Centrum. Ett jättestort shoppingcentrum inomhus som verkade helt nybyggt.

Jag fyndade lite på Polarna och Pyrets Rea. En body till Edvin och en tröja till Elin. Alltid kul att köpa något man inte kan köpa i Borås. Sen gick vi för att äta lunch. Edvin var då så klart jättehungrig och skrek en del. Han skulle få majspure. men han var så arg så jag fick värma ersättning. Men han åt mer än en halv burk med majspure och 100 ersättning.

Vid bordet jämte satt 5 personer och bara stirrade på oss. Inte så diskret heller utan som ett gäng fågelholkar. Jag blir så förbannad på sånt. Så jag höll på att fråga om det var något problem! Är så ofta man får blickar för att man ger honom med flaska. Blir så förbannad.

Sen skulle vi följa GPS:en till Karlskoga. Men den visade fel så vi åkte några mil åt fel håll. Ett litet , var fel.

Men till slut kom vi fram för att se Fredde köra två sista varven med Formel 3 bilen. Se körde han gokart. Matstopp på Rattugglan igen för oss allihop. En trött och grinig Edvin som blev hungrig gjorde igen att några satt och glodde. Grrrrr!!!!

Tio ungefär var vi hemma och nu ska jag stupa i sänge så jag orkar tvätta och plocka iordning allt imån. Och om det är fint väder städa bilen så Daniel blir glad när han kommer hem.
Han borde vara hemma imån kväll. Det har gått bra för dom. Kval 6:a i första tävlingen är riktigt bra. Så nästa tävling tror jag att de är med i final. Till hösten får vi se allt på TV 4.

Godnatt!

 Jobbigt att köra!

Kommentarer
Postat av: Carita

Du menar inte att Fredrik var i Karlskoga på Gälleråsen och körde???

I så fall är jag mycket besviken att jag inte var hemma, banan ligger ganska nära oss kan jag säga...

Ja ja nu får vi se till att träffas när jag kommer ner till mina föräldrar istället.



Bry dig inte om "örebroare" de är rätt gnälliga av sig och gillar att stirra och klaga.



Kram!

2009-07-13 @ 08:59:11
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: karin

Eeeh, är du och herren på bilden släkt eller? :) Vad lika ni är.

2009-07-13 @ 22:20:01
URL: http://kjeckit.blogspot.com/
Postat av: Mia

HUr kan du tro det Karin?

Jag tog kort på första bästa kille som kom bara.

:-D

2009-07-13 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0