Gräsänka

Så var man ensam några dagar då.

Daniel åkte igår kväll vid sju tiden. Enda fördelen med att han är borta är att man inte går och väntar hela dan på att han ska komma hem. Annars går man när klockan börjar närma sig fyra och väntar på att han snart kommer hem.

Edvin ville inte alls somna igår kväll. Vissa kvällar är han helt hopplös att få att sova. Vet inte om han inte riktigt trivs med att ligga i sängen när den är nere i botten. Men så vild som han är behövs det. Ofta när jag kommer in och han inte vill sova ligger han tvärs över sängen och sparkar i väggen eller har fötterna utanför.

Kollade på film med Elin när hon var liten härrom dan. Så ringde jag mamma samtidigt som jag kollade. Då "pratade" Elin med sin pappa på filmen. Nu hörde jag Edvin säger hon då. Men Nä. Det var Elin som lät precis som Edvin.
Det var sjukt hur lika de lät på rösten. Kommer ihåg att vi lyssnade på band med mig när jag var liten och det lär precis som Elin då. Skumt att de kan låta så lika. Och att man glömmer så fort.

Vi var en snabbis i stan och handlade idag också. Bussarna går bara varannan timme så kommer man in och vill åka med nästa buss har man 50 minuter på sig. Men vi hann som tur va. Återigen det där jävla körkortet. Ibland har man lust att ta bilen ändå. Hur stor är risken att bli stannad?? Ser ju aldrig några poliser ute ändå. Men bara därför råkar man säkert på en.

Imån kommer min bror och hämtar oss så sover vi allihop i Bollebygd. Jag kommer igen får en enorm längtan att flytta hem igen. Bo nära kompisar och familj. Kunna få lite avlastning. Men några miljoner på banken fattas och en sambo som vill flytta. Får vinna riktigt mycket så jag kan locka med stort garage och många bilar.

Edvin har hittat sina fötter!! Tycker det är så gulligt när små bebisar ligger och håller i fötterna.

 Öh pratar du med mig??

Badgalen

 Goa fötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0