Liseberg

Så var gubben borta igen och nu tog han Elin med sig. Och mormor fick mig och Edvin i utbyte mot morfar som följde med Daniel i Elin.

De åkte till Falun igår för att fiska. Elin har frågat hela veckan efter farfar och när hon ska fiska. Köpte ett litet metspö och en hov till henne för några veckor sen. Och idag hade hon fått två aborrar med sitt lilla spö. Roligt att hon fick fisk. Men så klart undrade hon sen hela tiden vart fisken var. För hon skulle ju ha fisk hela tiden. Goa Unge

Så hon har det toppen med all uppmärksamhet på henne. Ingen lillebror som ska ha mat och passas upp. Så skönt för henne att få åka iväg.
Och det är faktiskt skönt att kunna njuta av Edvin utan att Elin ska tjata om allt hela tiden. Tänkte igår att  det var så tyst och dan gick så långsamt. Även om man älskar sina barn så är det skönt att ibland få koppla av från varandra. Det tycker nog både barn och föräldrar faktiskt. Eftersom Daniel är borta så mycket så blir det ju att jag och Elin tröttnar på varandra till slut och då blir det bråk. Man orkar inte hela tiden.

Önskar att jag och Elin kunde hitta på något kul sen. Blir ju lättare när jag har körkort också.

Idag åkte jag och mamma till Liseberg. Min bror mötte vi i Götet. Strålande sol och massa folk men det gick bra att gå omkring ändå. Vi skulle ändå inte åka något. En femkamp blev det som tyvärr min bror vann.

Jag försökte vinna en stor väska med chips till daniel men det blev bara 3 påsar. Mamma vann stjärnvinst Marabou mjölkchoklad. När vi åker dit i slutet av sommaren med Elin ska jag vinna stjänrvinst på gott och blandat tänkte jag. :-D

Imån tänkte vi bli rika på hästarna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Hoppas att allt är bra med dig, låter som ni hade en bra dag på Liseberg :-) Vi var där med Bella i måndags och hon vann en stjärnvinst på Marabouhjulet, jag kämpade för en vinst på Geishahjulet men där blev det ingen vinst... Nästa gång, kanske :-)



Kommer ni upp på Irmas födelsedag, hade varit jättekul att träffas? Och så kan vi byta pengar mot tupperwaregrejor, ser fram emot mina nya förvaringsboxar :-)



Ha det gott så länge, kram!!

2009-07-19 @ 20:36:29
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0