Ny frisyr!

Äntligen fick jag klippt mig. Känns ungefär 10 kilo lättare på huvudet. Klippte runt 15 cm på längden och sen upp det där bak så jag kan få volym.
Ska ta en bättre bild imån men här får ni en liten titt.



Sen åkte jag och Elin till Knalleland för att äta Korv vid Eko. Sist vi var där åt Elin 3 korvar och ett bröd. HOn fick gå fram själv och köpa, Tycker det är nyttigt att hon får lära sig det.
Men då beställer hon tre korvar! Inte en kokt med dricka som jag sa åt henne. hihi

Fick snabbt gå fram och ändra. Men hon åt faktiskt en korv till. Så två korv med bröd. Ibland äter hon som en häst.

Sen gick vi runt lite på EKo innan vi köpte glass. Handlade på City och skulle åka hem tjugo i två tänkte jag. Nähä då hade jag tänkt fel med en timme. Så vi fick åka till Daniels jobb och lämna mjölken och köttet vi köpt så inte det blev dåligt. SOm han så klart glömde sen ändå...

Imån åker han till Piteå och kommer hem på tisdag. För att på torsdan åka med Elin och morfar till Falun och fiska.

Tur att vi ska till Örebro på lördag för att se när min bror får testa att köra bil fort på bana.

Måste göra något åt mina fötter också. De kliar och är så torra. Tårna kliar och huden spricker. Får små blåsor som kliar så jag blir tokig. Speciellt när jag blivit varm i skorna.

Nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken snygging, var jättefint. Jag hoppas jag kommer iväg på måndag för att fixa mig och Ronja. På Fredag slutar jag klockan tolv , sen är vi lediga... kram

2009-07-08 @ 09:25:19
Postat av: Åsa

nice. skulle behöva en rejäl klippning själv. Var nog snart ett halvår sen. :)

2009-07-09 @ 10:50:14
URL: http://frurissanen.blogg.se/
Postat av: Carita

Snyggt!

Ska ni till Örebro och jag som inte är hemma på lördag attans jaja vi får se till att ses vecka 30 istället!

Kram!

2009-07-09 @ 12:06:05
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0