Regn Regn Regn

Fy vilket tråkigt väder vi har. Vet inte vad vi vill hitta på. Badhuset lär vara fullt med folk så dit vill vi inte. Så det bli väl att vara hemma idag. Måste börja städa. Ser ut som sju svåra år i hela huset. Dammigt och katthår på golvet.
Lite skit rensar magen eller vad säger man?? :-D
Sen tror jag att barn blir mindre sjuka om man har lite skit hemma. Kliniskt rent tror jag inte hjälper någon.

Igår hade jag besök av en gammal och kär vän från bollebygd och hennes son. Det var några år sen vi sågs sist så vi hade massor att prata om. Många minnen delar vi också. En sommar som aldrig kommer att glömmas.
Elin och Leo lekte riktigt bra. Två starka viljor men det gick bra.

Synd bara att tiden går så fort när man sitter och pratar och att vi inte bor närmare varandra. Men internet är en riktigt bra uppfinning kom vi fram till. Vad skulle man göra utan mobil och internet?? Förmodligen inte ha kontakt med så många. För har man barn jobb och hus så hinner man inte ha den kontakten man skulle vilja med alla. Då är ett sms eller en blogg ett perfekt sätt att ha kontakt.

Jag älskar att skicka sms. Tur att jag får skicka obegränsat med mitt abbonemang. :-D

Nu vaknade Edvin för lite mat sen blir det en sväng till Skene Järn och köpa en spade och murblock.

Imån bär det av till rådgårdsvik och 1års kalas.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ville oxå varit med på träffen, vad synd att jag missa det. Hade ni trevligt???

2009-07-24 @ 10:30:20
Postat av: Mia

Ja det var synd. Ja det var kul att få prata ikapp lite. Vi får åka upp till henne en helg. Barnfria och få lukta lite häst.

2009-07-24 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0