Snart själv igen....

Igår kom min älskling hem tidigare än jag trott. Trodde de skulle komma hem på sena eftermiddan men klockan nio kom en skitig trött mekaniker hem. Efter att ha kramat en lycklig Elin tog han första duschen sen i onsdags. Finns inte alltid tid eller möjlighet till dusch under tävling. Tur att alla gubbar är lika smutsiga.

Efter frukost åkte vi till stan och handlade flytvästar till Elin och Daniel. På torsdag åker de till Falun för att fiska lite tillsammans med morfar.

Vi handlade lite mat men bestämde att pizza på kvällen fick det bli. Orkade inte laga mat. Trött efter helgens bravader båda två.

Idag har vi klippt gräset och städat bilen. Edvin har fått byta till större stolen i bilen. DÅ kunde vi sätta den bak så nu kan jag ut och övningsköra igen. Så imån när vi ska till sjukgymnasten är det jag som kör. Kan behövas om det ska bli något körkort innan jag är gammal. Orka sätta sig med teorin bara.

Så på torsdag blir jag och Edvin själva. Då ska jag njut av att bara ha ett barn att ta hand om och mysa med. Åker till mamma på fredag så ska vi till Liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0