Varmt i hjärnan!

Jag blir alldeles matt i hjärnan i den här värmen. Orkar inte göra nånting. Glömmer att blogga också.

Skulle klippt mig i torsdags trodde ja. Men när jag kommer till min frisör skulle jag vart där i tisdags. Nä idag var jag säker på. Så klart hade han ingen tid innan tisdag. Så jag får stå ut med mitt långa hår några dagar till.

Elin var också långhårig så henne letade vi upp ett ställe att klippa sig på. Hon blev jättefin. Men envisa Elin skulle så klart sitta i mitt knä och klippa sig. Och Edvin som sov så sött vaknade så klart precis lagom. Så elin i knät och Edvin som skrek i vagnen jämte. Roligt nästan jämt.

I går var vi på djurparken med Karin och Eliva. Vi han komma dit och grilla korv när det började åska väldigt högt jämte oss. Ett smäll var precis som om något skjutit ett gevär jämte oss.
Det började droppa lite så vi gick snabbt bort till Knalleland innan det kom mer regn. Och jäklar vad det regnade. Blev översvämming utanför dörren så det rann i in entren vid bollhavet.
Tur att barnen var nöjda ändå med att få busa i bollhavet.

Sen gick vi till Daniel och åkte ner till K-rauta för att köpa dörr till garaget vi ska täppa igen.

Idag har vi vart på Nordens Ark utanför Hunnebostrand. Jättekul. Skriver och lägger in bilder imån.

Nu ska jag se vad mina tradera aktioner sluta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0