090609

Vilket härligt väder vi hade idag.

Elin hade sommaravslutning på dagis idag. Igår när vi var i stan så fick hon en så fin ryggsäck av morfar. Tur att hon har världens snällaste mormor och morfar.
Körningen gick bra igår. Lite för mycket koppling nere bara i svängarna. Man blir ju kuggad på uppkörningen numera om man inte köa ekodriving. Så det måste jag tänka på. Annars gick det väldigt bra.

Elin med sin fina ryggsäck. Med Blixten såklar ju!


Efter jag lämnat Elin på dagis så gick jag långa vägen hem. Så skönt att promenera på morgonen.

Sen trodde jag att Edvin skulle sova några timmar som han brukar men icke då. Han ville umgås med sin mamma så det blev inget gjort som jag tänkt. Vid två åkt vi in till stan för att klockan fyra ha styrelsemöte på Handels.
Edvin var vaken hela mötet och satt och pratade. Ibland blev han trött men ville inte sova. Han somnade som en stock när det var slut istället.

När vi kom hem badade Elin och Edvin behövde tvättas av så han fick hoppa i också. Han älskar att bada.

 pratande bad Edvin

 Roligt att bada.

Vi har börjat drömma om att bygga nytt hus igen. Så nu sitter vi där och kollar och drömmer. Hade ju vart intressant att kolla vad det kostar. Har man råd? Får väl hoppas på att hästarna springer bra nån gång snart så man kan bygga det man vill. För det hus jag vill ha kommer vi aldrig ha råd med.


 Min lilla charmör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0