Äntligen Fredag

Så var det fredag och världens tråkigaste väder. Regn Regn och så grått och trist. Vart tog värmen vägen?

Vi har tagit det lugnt idag. Åkte in till stan för att skicka paket bara. Skulle ta på regnskyddet på vagnen. Men jag fattade inte hur det skulle sitta. Det är ju bra om det sätts på rätt sätt. Så jag får väl prova imån när jag inte har bråttom iväg.

Edvin och Elin hostar fortfarande. Stackars Edvin tar i så när han hostar. Slemmig värre är han. Imorse när jag var uppe och gav han mat så la han värsta slemkräkan på golvet i tvättstugan. Sen blev han bättre så det sitter i halsen.
Som tur är sover han utan problem. Så jobbigt att se honom kämpa så när han hostar.
Han är sitt vanliga glada jag så det är nog mest jag som lider.

Imån blir det lugnt. Daniel ska meka bil och vädret ska bli kass så det blir att stanna inne tror jag. Hitta på något pyssel med Elin kanske.

Har lagt ut vagnen på annons nu.

http://www.blocket.se/vi/22044872.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0