Fynd på Freeport!!

Idag fick jag den briljanta idén att åka till Freeport i kungsbacka. Har inte vart där sen de öppnade för massa år sen typ.

Daniel ville ha ett par löparskor då han ska börja springa. Så han hittade ett par till väldigt bra pris i Nike affären. Elin fick sig också ett par fräcka skor.

 Elins fräcka skor!

Sen gick vi förbi Reebook affären och jag ville kolla bara. Då hade de halva priset i hela butiken. Så jag köpte så klart två par skor. Ett par walking. Är så skönt att ha ett par riktiga skor om man ska gå en hel dag. Eller ut på promenad.
Har tänkt att varje söndag ska vi gå en lång promenad hela familjen.

 200 spänn känns lagom. Butikspris 550:-

Så två par skor för 400 kronor tyckte jag var ett riktigt fynd. Sen blev det hem och laga tacos. Så nu sitter jag med mat upp i halsen för godis var jag ju tvungen att äta efteråt också.

Hur ska man få bättre karaktär?? Kan ju inte motså. Men jag måste försöka alla fall på veckordagarna. Men det är så lätt när man mest går hemma hela dagarna och har lite tråkigt. Blir ju bättre sen när vädret är roligare och man är ute. Nu börjar ju Edvin vara mer vaken också. Han börjar gripa efter leksaker och sitter och stirrar och skakar i hela kroppen.

På onsdag är det återbesök hos sjukgymnasten. Han har gjort stora framsteg så hon kommer nog vara väldigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Åsa

wow vilka fynd. borde kanske åka dit också

2009-06-14 @ 09:09:28
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0