Kalas

Idag var det kalas för Ronja i Bollebygd. Vi lämnade av Edvin hos mormor så de fick mysa lite.

Helt perfekt hade Jessica lånat gympasalen för kalaset. Ungarna kunde spring omkring och busa som de ville. Helt perfekt verkligen. Elin hoppade och hade sig men skulle så klart springa till mamma och pappa hela tiden. Vi visste inte om hon vågade vara kvar själv så vi stannade. Ibland blir hon så blyg och vågar inget. Men idag gick det ganska bra.


 Ronja fick en tatueringsmaskin. Häftigt!

 Elin med sina bollar. hahahah

Elin hoppas och har sig.

 Fiskdamm var nog det bästa av allt.

Ronja fick massa fina paket så hon var nog nöjd. Efter kalaset köpte vi med oss pizza hem till mormor och morbror som vaknat till liv och tagit sig till Bollebygd. :-D Elin somnade som en stock i bilen hem så hon var nog lite trött. Tyvärr gör ju det att hon nu ligger och inte vill somna.

Vi röstade och sen åkte vi hem.

Imån har jag dubbellektion på körskolan. Har lyckats boka in 5 stycken nu i juni. Ska bara få in teorin också. Få tid och ork att sitta framför allt. Så snart hoppas jag få göra halkkörningen som jag faktiskt alltid varit mest nervös för. Men alla säger är roligast. Så jag får väl tro på det.

Så håll er från vägarna i Borås imån eftermiddag. hihi

Kommentarer
Postat av: Morbror

Vaknat till liv?? Jag är väl alltid vaken ;)

Snygg bild på Elin med bollarna. Sillikon har jag hört är ute...Nu är det löstagbara som gäller ;)

2009-06-07 @ 23:35:30
Postat av: Jessica

Jag köpte oxå med mig pizza hem, var hungrig som en varg. Jag tycker Elin var jätte duktig och passa in kanon bra. Vilken underbar bild när hon hoppar, man riktigt ser hur det kilar i magen.

Tack för hjälpen med vinnie.

kram

2009-06-08 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0