Lekborgen

Så var den här dagen slut.

Elin sov hyfsat inatt. Hon vaknade lite grann vid tre. Edvin sov som en stock hela natten och vaknade vid fem tiden.

Vi trotsade regnet och åkte in till borås för att träffa Karin och Eliva och gå till lekborgen. Elin och Eliva hade sån tur att de var nästan själva i den lilla delen. Så de kunde leka och stoja hur mycket de ville.
Sen blev det lunch på Thai restaurangen.  En massa roliga klädfynd gjorde min dag lyckad. Mina goa barn fick fina kläder och jag inget som vanligt.
Är så mycket roligare att köpa till dom. Om jag ska köpa kläder måste jag ju prova och det är inte roligt.


Imån vet jag inte riktigt vad som händer. Vi skulle åka och köpa dörr och förråd men vi måste beställa förråd så vi väntar nog med dörr tills vi ska hämta det.

Vill åka till Ullared så jag får väl se om jag hittar någon som vill åka med. Blir farligt sen när jag har körkort. hahah

Måste lägga in lite kort på min superglada unge.

 Roligt att sitta i matstolen

 Sötgrisen

Och min älskade lilla stumpa så klart



Tänk att man lyckats få så fina barn. Som så klart ärvt mammas härliga humör och envishet. Vi kommer ha det underbart när Elin är tonåring. För jag var ju så snäll och gjorde alltid som mina föräldrar ville.
Speciellt sommarlovet mellan sjua och åttan.
Roligaste sommaren i mitt liv. Kommer alltid att minnas den. Tänk vad kul man hade på den tiden. Tråkigt att vi spridits ut. Hade vart kul att träffas hela gänget igen.

Kommentarer
Postat av: Carita

Klart vi ska försöka att träffas i alla fall den kvinnliga delen av gänget ;) den manliga delen har jag ingen anning om vad de gör men jag är glad att ha hittat dig o Jessica igen :)

Kram!

2009-06-13 @ 08:29:26
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: jESSICA

FREDDAN OCH CHRISTIAN BLIR NOG INGA PROBLEM ATT FÅ MED. JÖRGEN KANSKE OXÅ VILL HÄNGA PÅ.... KLART VI SKALL GÖRA-KRAM

2009-06-13 @ 08:39:38
Postat av: Mia

Är så glad att ni finns i mitt liv.



Vi får väl kolla på det i sommar. Hade vart så kul!



Puss på er!

2009-06-13 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0