Måndag igen

Så var det måndag igen och ny vecka.
Hade dubbellektion på körskolan idag. Körde höger och vänstersväng i stan  och fick massa beröm för att jag tittar så bra och har stort avsökningsområde. Så det var ju positivt. Hoppas bara mina lektioner jag köpt i förväg räcker.

Innan jag körde träffades vi i vårt fika gäng. Är ett gäng mammor jag träffat på Familjeliv. Alltid kul att träffa andra som går hemma. Vi är lite många bara ibland så det blir mest att man sitter och lyssnar. Men det är också trevligt.

Sen kom min underbara mamma och tog hand om Elin och Edvin. Han sov hela tiden lillgrisen. Trött var efter att i princip vart vaken från halv nio till två. Så han sov så gott så. Kul för Elin som kunde få Mormors fulla uppmärksamhet.

Imån blir det hemma och städa medans Elin är på dagis och på eftermiddan kommer Karin och Eliva så de kan busa lite. Hoppas bara vädret är bra fär nu måste jag gå till dagis även på morgonen för att bussen går inte.
Västtrafik tycker inte att vi behöver åka buss så ofta på sommaren här ute. Puckon!

Igår la jag Edvin på mage och han vände runt till rygg flera gånger.

 Roligt att ligga på magen!

 Är synd att ligga still.

 Tomat är gott. Vi åt middag på altanen igår. Inglasad är toppen. Helt underbart att kunna sitta där även om det inte är så varmt ute.

 Bitring var gott att tugga på. Kliar lite i munnen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0