Onsdag

Äntligen lite fint väder men så klart kan det inte fortsätta. Imån ska det bli regn igen.

Imorse fick Daniel lämna Elin på dagis när han åkte till jobbet. Jag skulle till sjukgymnasten med Edvin. Men eftersom Västtrafik inte tycker att vi här ute behöver åka buss på sommaren fick jag åka in till stan kvart över sju när jag hade tid där inne klockan tio!!
Så Det blev en promenad upp till sjukhuset och en lyxig frukost i deras cafeteria. Lite skvaller tidningar och mat till Edvin så gick tiden rätt fort ändå.

Han fick med beröm godkänt. Hon tyckte han var så stark i kroppen och i nacken. Och att han så klart är ljuvlig och en riktig charmör. Vi fick låna en Bumbo stol som han kan sitta i. Så nu kan han sitta på bordet när vi äter om vi vill.

Efter åkte jag och hälsade på min Farmor som vilar upp sig efter en operation. Edvin var så klart glad och charmade även henne idag.

Nu ska jag göra ett körkortstest innan jag tar mig an disk och vika tvätt. Hade en önskan att komma i säng innan tolv idag. Men vi får väl se.

Nu är min vagn såld alla fall. Till ett underpris men vad gör man. Måste ju bli av med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0