Ullared!

Midsommarafton blev jättetrevlig med goda vänner. Barnen busade och stökade fram massa leksaker. Kvällen gick som vanligt alldeles för fort. Elin älskar att vara där speciellt sen de köpte studsmatta. Sen har de en bra mur man kan hoppa från.

 Elin hoppade många gånger. Ibland fastnade hon på bild.

I går åkte vi till Bollebygd för att dansa kring midsommarstången men det regnade så vi åkte direkt hem till mormor och morfar. Men såklart höll det upp så vi kunde åkt dit. Synd men vi får ta det nästa år istället.
Vi grillade gott och Elin fick busa med sin favoritmorbror. Tur att hon bara har en. :-D

Idag hade jag fått med mig gubben till ullared. Han och Elin gick och fikade innan de gick till bilmuseet för att kolla häftiga bilar.  En folkvagnsbuss tyckte Elin var häftigast. Inte höga krav hon har.

Jag och Edvin gick i lugn och ro tillsamman med tusen andra inne på Gekås. Hittade massa bra grejer idag. Lite fina bodies till Edvin. Fina DORA strumpor till Elin, Soldräkt till Elin så hon inte blir bränd i solen och jag slipper smörja hela henne, baddräkt till mig. och massa annat smått och gott. Så nu är Ullaredskontot tomt igen. Så nu får jag börja spara till nästa gång. Då är det höst och vinterkläder som ska inhandlas.
Man tjänar så otroligt mycket på att åka dit. Köpte bitleksak till Edvin och betalade 50 kr. På City kostar den 80 kr. Napparna till nappflaskan är 5 kronor billigare. Många saker gör att det blir stor skillnad.

 Mycket saker blev det.

 Elin jacka hon ska ha till Dagis

 Elin blev så glad för sin pyjamas. Bäst man aktar sig..

 Edvin smakar på sin bitleksak.

 Min lilla gladskit som idag vände sig från rygg till mage. Låg och skrek som en tok när jag satt på toa. Inte konstigt alls. Han var så arg för att han inte kom tillbaka igen.

Imån har jag riskutbildning på körskolan så Daniel får vara hemma med barnen på förmiddan. Så i tre timmar ska jag få lära mig att jag inte ska dricka och sen köra bil. Inte vara jättetrött och köra bil. Hur lyckas man med det som småbarnsföräldrer??

Kommentarer
Postat av: nikita

Tänkte tipsa om en ny tävling i min blogg

Vinn ett presentkort hos Kiddoz värt 500:-

(leksaker, barninredning, doppresenter,hoppko,

barnvagnsskyltar, personliga tavlor mm)

Tävlingen hittar du här:

http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-kiddoz.html

2009-06-23 @ 03:21:41
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0