varmt!

Vilken underbar värme vi har. Man ska inte klaga men visst går man och pustar och stönar över hur varmt det är. När man gått och klagat innan över att värmen aldrig kommer. Så nu tänker jag inte klaga över värmen men vara lite lagom missnöjd ibland bara. :-D
Hoppas det blir varmt i vattnet snart så man kan bada bara. Om jag vågar visa min vackra kropp. Hua!!

Igår var Karin och Eliva här för lite plask i poolen. Skulle blåst upp Elins stora pool med rutschkana i. Men kom på att den var sönder och jag inte hunnit laga den. Så det fick bli den lilla poolen jag köpt till Edvin.

 Finns det hjärterum så finns det...

Edvin fick ligg på en filt i skuggan. Han tyckte det var så skönt att ligga ute och vara utan kläder. Tänkte köpa badbyxor till honom så han kan vara utan blöja. Kissar han så torkar det ju fort.

 Så skönt att ligga ute.

Idag hade jag dubbellektion så Elin och Edvin fick vara med mormor och morbror i Stadsparken och busa lite.
Gick väl bra idag också men jag tycker det är mycket att hålla reda på när man kör i stan. Det handlar väl mest om att bli van. så vi behöver dumpa våra barn några timmar så vi kan köpa omkring lite.

Imån ska jag köra igen men då ska Daniel sluta vid lunch så han kan ha dom. Han fyller ett år närmare gubbe imån.
Så en lunch på stan blir perfekt. På söndag är det kalas. Vi har ju tur med vädret. Synd bara att det blir så förbaskat varmt i våran pensionärskuvös. Hade vart skönt att sitta ute i skuggan. Men öppna fönster och fläkten på högsta så blir det nog bra.

Nu blir det vika lite tvätt innnan jag stupar i sängen.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så gott han låg på filten där. Såna här dagar hade det varit skönt att ha hus så man kan gå ut i trädgården och bara vara. Ska vi ut så ska tusen grejer packas ihop och plockas med.

2009-06-25 @ 07:23:06
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0