kalas

Idag fick jag äntligen mitt 30 år kalas.

Lite god Tårta och presenter. Jag har alltid velat rida på tur med islandshäst. Och nu ska jag äntligen få göra det. Och ännu bättre. Min bästa vän Jess ska följa med. När vi var små bodde vi i stallet. Hon hade egen häst som jag var skötare på. Lilla goa Skrutten! Oj oj så många minnen man har ifrån Holmen och ridläger på Sjöhästen.

Pengar blev det också från mina älskade föräldrar. Och från Farmor. Så på torsdag blir det att köpa torktumlare. Kan behövas nu när man får lite mer tvätt.

Idag har Edvin lagt sin första spya också. Vet inte om han är lite snuvig för det var slemmigt. Eller så är det fostervatten som inte försvunnit. Tre gånger idag Två rejäla. Han åt fast han inte ville och då kom det upp. Får se hur det blir nästa gång han äter.

Han håller faktiskt ungefär samma tider varje dag vilket är jätteskönt. Äter sista gången på kvällen vid halv tolv. Vaknar sen vid tre fyra tiden och sover sen till sju åtta tiden. Helt perfekt. Känner mig faktiskt ganska utsövd varje morgon.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad härligt att han sover så bra. Och vilken underbar present med islandshästarna. Jag är också gammal hästtjej men det var några år sen jag satt på en häst senast. Hade häst tills för 10 år sen ungefär men det har inte blivit många ridturer sen dess tyvärr.

2009-03-11 @ 08:37:52
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0