Nytt vardagsrum

Vi har tänk göra oss av med vitrinskåpet och bookhyllan vi hade i vardagsrummet. Så jag hade satt ut vitrinskåpet på tradera för 1 kr så vi slapp köra iväg det själva.
Men så ville Marcus ha dom. Så de tog med sig båda två hem till Falun när de åkte igår. Perfekt.

Så idag har vi flyttat på ekskåpet och kistan. Och jag är så nöjd! Hela rummet känns så mycket större än innan. Egentligen vill vi ha en ekskänk där men den vi hittat kostar 8000. Liiite mycket pengar just nu.

Så här bra blev det.



Och Tv och sofforna flyttade vi förra veckan.



Underbart när man kan förnya ett rum helt gratis!

Idag har Edvin skrikit mindre men inte velat sova på dan i sin säng. Somnade bara om jag bar på honom. Så till slut satte jag han i babybjörnen. Och då somnade han så gott. Han blir så varm bara. Så jag la han i sängen för han sov så hårt trodde jag. Tog väl 5 minuter så vaknade han igen. Tack och lov somnar han på kvällen i sin säng.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas vi kan komma i morgon och hälsa på er. Ronja tycker det skall bli så kul att träffa Elin... Kram

2009-03-24 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0